2010-11-10
 22:18:41

Snö i år igen?! OMG.

Idag hade jag bestämt sen tidigare att jag skulle ta en promenad till stan. Så det var ju bara att ge sig ut i snöhelvetet då...

Var så illa tvungen att ta mig till Apoteket och köpa mer nässpray, hostmedicin och hudkräm. Allt har ju tagit slut under min himla marathonförkylning!!

Medans jag gick till stan så roade sig Pontus med att gräva fram bilen och testa köra den en sväng.
HAR FORTFARANDE SOMMARDÄCK..!! Och det är inte vårat fel att det inte blivit bytt till vinterdäck än heller! Det kan vi tacka fucking DÄCKHUSET för! Men det är en lång historia som jag skiter i att berätta nu.
Däck är påväg nu iaf. Kommer förhoppningsvis på fredag....eller måndag nästa vecka...


När jag ändå hade tagit mig till stan idag så tyckte jag att lite tröstshopping (jag är fortfarande inte frisk så det är ju synd om mig) var på sin plats! Blev en lång t-shirt och en stickad tröja på Carlings.

Var in på Stadium också, på jakt efter en ny vinterjacka! Har haft min bruna Everest i flera år nu så jag börjar bli less på den...
Det viktigaste med den nya jackan var att den skulle ha en ordentlig LUVA, med pälskant, som man blir riktigt inbakad i! Så man slipper få all jävla snö i ansiktet..

Hittade en vit jacka iaf! Ska köpa den imorrn... tror jag. Lite beslutsångest som vanligt!


Nu såg den ju inte alls snygg ut på bilden.. Men ändå. Tyck nånting tack! :)




Om jag fick önska mig nånting just nu så skulle det nog vara att vakna imorgon och vara helt frisk! SÅ JAG KAN TRÄNA PÅ JOBBET PÅ RASTEN!!! Åååhåå, får ju ångest när jag tänker på att jag inte tränat på en vecka nu!
Fan.


Later.


Sandra!

Skit snygg jacka :D jag har köpt en lika dan fast en rööööd! ;) mkt bra köp :)



PUBLICERAT: 2010-11-10, 23:40:28 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!