2010-11-20
 12:26:19

Okej...

Ligger i sängen och har precis vaknat nu. Vi somnade kl.10 igår(!!!) och har nu alltså sovit i 14 timmar.. Hm, nu har Pontus somnat om igen hör jag :) Jag är så glad att han är precis lika morgontrött som jag, så jag inte är den enda som sover såhär sjukt länge medans han är duktg o kliver upp.. Jag är förkyld igen!! Hade jätteont i halsen när jag vaknade igår. Vilket jag har även nu. Täppt i näsan och tvärdöv i ena örat fortfarande också! Jag som skulle jobbat på Oscar igår och gått på fest hos Brittan ikväll.. Fick ta och avboka allt :( vi ska iaf åka ut o äta middag hos mamma och Lasse ikväll. Länge sen jag var där! Har fått låna en av deras bilar.. Pontus bil fick vi bärga bort till en verkstad igår! Vet inte vad som var fel på den än.. Nej nu blir det lite te o macka till frukost!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!