2010-11-13
 12:55:47

Idag?

Nu har jag precis ätit frukost. Sov länge idag, fortfarande inte helt frisk..och har forttfarande LOCK I ÖRAT!! Nu måste jag åka och handla lite, städa och plocka undan en massa grejer (snoriga näsduktar överallt i lägenheten o pontus flugfiskegrejer som tar upp halva köket) duscha, o göra mig iordning + fixa en sallad. Ikväll kommer nämligen tjejerna från jobbet hit. Vi ska ha en trevlig kvälll med god mat o drinkar. Dock känner jag att jag är lite frånvarande o koncenttrationen är inte på topp. Väntar bara på att mamma ska ringa och berätta hur det är med morfar. Det finns inget mer man kan göra nu, bara vänta på att han äntligen ska få somna in... Det har vi vetat om ett tag nu. Riktiga morfar är liksom redan borta. Men det känns så himla tungt det här andå.. Han är liksom värd ett bättre slut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!