2010-05-04
 23:55:30

Fjäll och Indal

Dags för en liten uppdatering igen?

Har äntlige fått tummen ur och fört över lite bilder från kameran till datorn....
 
Lite från fjällsemestern i underbara Ramundberget!
  
  
  
  

Vi spenderade två dagar i backarna. Med en lagom blandning av slalomåkning och jäsning i solen :)
Det gick bra att åka faktiskt. Pontus hade aldrig åkt förut, och jag hade inte åkt på fleeera år, men vi överlevde! Några blåmärken rikare bara... Riktigt roligt var det!

Stugan som vi bodde i låg helt perfekt, alldeles nedanför backarna. Det var bara att ta en sväng ner till stugan och vila lite på altanen om man kände för det.. sen bara ställa sig på skidorna och åka till liften igen.
(Ca.25 grader i solen där vid väggen.. njuuut!)

  
  

Jag och Pontus var ju även ute och fiskade två gånger! Vi åkte längs med en evighetslång skogsväg mitt ute i ingenstans (kändes det som) som var kantad av en massa små tjärnar. Fiskade i tre olika. Fick EN fisk i en av dom, och det var jaaag som fick den!
Wohoo, min första riktiga matfisk! :D En öring på ca ½kilo. Pontus lagade till den på kvällen sen.. Mumsigt!



Nej nu ska jag gå och lägga mej! Skulle egentligen jobbat nu, men jag blev frikopplad inatt.

Ska nämligen åka till Indal imorgon. Posten ska ha "självutvärdering", som det heter. Jag vet inte riktigt vad det innebär men... Allt inom verksamheten ska utvärderas iaf. 

De som ska göra detta är då terminalchefen och massa andra ledningsmänniskor från terminalen och facket..och så lilla jag!?! Haha.

Jag blev vald att få följa med, för chefen tyckte att någon av de områdesansvariga tjejerna skulle få följa med och se vad det är dom gör. Spännande :)

Vi åker 8 imorgonbitti och kommer hem igen på torsdag nån gång. Ska sova över där på nått konferenscenter där det tydligen ska vara väldigt fint... Får middag och grejer.

Fick veta ikväll att jag ska ha med mej "oömma kläder"... det skulle bli 5-kamp eller något liknande.

Herregud. Ja, bäst jag sover nu iaf. Natti! ♥


Sandra

Hoppas du får en fin vistelse i Indal:P



PUBLICERAT: 2010-05-06, 15:54:35 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Ullis

Roligt med uppdatering :)


Elin

Haha, bästa brännan på roger iaf! :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!