2010-05-23
 21:09:24

Jaaaaha..

Då var helgen snart slut... Ledig imorgon med dock, skönt.

Tror jag ska gå till cykelaffären där Maja William jobbar imorgon och kolla på ny cykel. Så less på min obekväma gamla mountainbike med flera trasiga växlar, som jag har sen jag var 11 år typ..  Kom att tänka på den nu ikväll när jag och Maja gick hem till henne för att lämna hennes cykel. Hon har en gammal fin cykel. Typ en sån modell vill jag ha. Fast en ny då, som har några växlar iaf..
 
Jaja...

Vi hade tänkt spela brännboll ikväll. Men folk droppade av en efter en... så vi tänkte spela kubb istället då. Men till slut var det bara jag, Maja och Ullis så det slutade med att vi tog en promenad. Genom stan, upp i haga, ner till skönsberg och tillbaja...


Igår sprang jag postmilen förresten! Det GICK. Jag fick ont i min jävla höft...precis som förra gången jag sprang en längre runda. Så det blev lite lugnt på slutet. Men det gick iaf hyffsat bra. Skönt att ha det avklarat.
Nu är det bara posttrampet (cykla 5 mil) kvar av min "postklassiker"! (därav mitt planerade cykelköp ;P)

Igårkväll var vi hos Pontus föräldrar i Söråker och grillade. Fiiiisk! Öringar som Pontus fiskat i Bergeforsen var det. Väldigt mumsigt!

*nöjd*

Nej nu ska jag kolla på Wallander på tv tror jag, det började precis.
OooooOOoh, jag har även en chokladkaka!
Den nya marabou polka, gött!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!