2010-05-15
 16:24:33

Sommar?!

Vaaa... igår låg dimman som en heltäckningsmatta över stan och jag frös arslet av mej. Idag är det över 20 grader varmt och solen skiner... Vilken helomvändning! :)

Har varit på promenad med Maja till sidsjön. Sprang ett varv runt...+ typ kanske en fjärdedel tillbaka åt andra hållet, för att möta Maja som gick runt. (ca.12 000 steg var det sträckan, börjar med stegräknare på jobbet...)



Jag fattar inte hur jag ska orka springa en mil nästa helg...! Då är det nämligen dags för postmilen!
Förra året var vi till åre och sprang med tusentals andra postisar från hela Sverige. På kvällen var det middag och festligheter. Det var skitkul! Går så lätt att springa när så många andra springer samtidigt.

I år ska vi vara på norra berget. Bara vi från vår terminal. Inte vet jag, kanske 20 pers....Kommer gå så tuuungt... Gah!

Resten av Sverige springer postmilen i Göteborg i år. GÖTEBORG!! Dit vill jag också..!!
Men postens idrottsförening i sundsvall trodde inte att några var intresserade av att åka, så dom informerade inte oss någonting om det, och det blev inget. Tråk! :(


Nu har jag ätit lite middag som blev kvar från igår. En öring (insjö) som Pontus var och fiskade upp i onsdags. Mums! Jag blir så bortskämd med god fisk nu. Inte alls sugen på att köpa frysta block med lax längre, huga. Färskt ska det va!

 
fina va? hihi ;P


Ska göra mej klar och åka till Anna i timrå snart. Fått låna Pontus bil idag ♥
Vi ska fira Annas 25årsdag ikväll. Blir lugnt firande för mig dock. Ska jobba på Oscar ikväll igen.. (därav billånet..)

Kanske hinner sola en stund på balkongen först...jaaa! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!