2010-05-25
 13:26:01

Små cyklar som far omkring

Jag har köpt en cykel! *glad som ett litet barn*
Ska strax gå till stan och hämta den på http://www.bigbike.se/... Hihi!

Jag ville ha en som är bekvämare att sitta på än min gamla mountainbike som man får ryggskott av.. En lite mer klassisk gammeldags modell hade jag tänkt. Men ville ändå ha nånting som man kan cykla långt på, med växlar. Det blev en sån här!



Hybrid 401 Dam / Alivio / Mek. Disc. (Fast en svart.. )


Den var jättebekväm, med höj och sänkbar sadel och styre.
Nå värstingdäck med punkteringsskydd och speciella bromsar... Kommer inte ihåg vad bromsarna hette, men det var nått märke som Pontus hade på nå fiskegrejer också, hmm.. jaja.

Nu ska jag börja cykla till och från jobbet. Wiiie! Då tar det max 5 minuter, perfekt. Ska testa cykla ut till Njurunda nån dag också. Öva lite inför posttrampet i höst ;P


Nej nu måste jag hoppa i duschen. Sitter i svettiga träningskläder fortfarande. Varit på ett mc-pass på ego.

Hoppas det kommer vatten ur kranen nu bara! Imorse när Pontus klev upp och skulle åka och fiska fanns det inge vatten alls...
Perfekt om vattnet försvinner precis när man står med hövve fullt av schampo...


Börjar även jobba kl.17 ikväll. Slut på helgen!
Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!