2010-05-08
 13:18:46

Sjukis

Uuuääh... Vaknade imorse och kände mej helt väck. Ont i halsen, varm och konstig.
Pontus klev upp och åkte iväg till en fiskemässa... (Pontus tycker om fisk..!)

Själv låg jag kvar och drömde sjuka drömmar om monster i armsjön, klumphäxan och oscarsjobb...


Har fått i mig lite frukost nu. Det är ju fasen fint väder ute! Måste ta mig i kragen och gå ut nu.
Blir väl ingen löprunda som jag hade tänkt... synd. Var ute och sprang en bra bit när jag kom hem från Indal i förrgår. Gick riktigt bra :) Måste ju komma igång tills det är dags att springa postmilen i slutet av maj..

Har även fått en stegräknare från jobbet. Vi ska försöka gå så långt som möjligt innan midsommar. Jag fick dock min 2 veckor efter alla andra, så jag har väl en del steg att gå ikapp.. Men det fixar jag nog.


Ikväll ska vi även äta middag på restaurang med mamma och Lasse.
FAN, kom precis på varför...! För Lasse har fyllt år. Jaha jag får väl ta och springa iväg till stan nu och köpa en present då kanske! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!