2010-05-30
 00:55:00

Fiskeblogg

Idag har jag och Pontus varit och fiskat i Lillåstjärn i njurunda. Första gången jag testade mitt nya kastspö. Eller rättare sagt pappas gamla kastspö med en ny rulle på som jag köpt..

Har inte fiskat med kastspö nånting alls sen jag var liten, så Pontus visade hur jag skulle hålla osv. Jag fick till ett helt okej kast på första försöket, och NAPP!! En lite öring! På första kastet!! :D Helt sjukt.. vadå nybörjartur?!?

Efter en stund kom nästa napp, det blev en regnbåge.. och efter någon timme fick jag en röding också! Woho :)

Pontus fick nöja sej med en pytteliten öring som fick simma tillbaka.. hihi...

   
   
  

Fint.
Regnbågen blev en god middag! :)

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!