2010-06-12
 00:57:08

Fredag!

Åååhåå vilken härlig dag, nanananaaa nanananaa..

:)

Började dagen med att gå och träna lite gym på Ego. Rygg och baksida lår blev det. Känns som faan i ryggen nu...


Sen tyckte Pontus att vi skulle åka och fiska. Och det tackar man ju inte nej till!
Lämnade kvar regnet i stan och åkte ut till Åstjärnarna i Njurunda där det faktiskt sprack upp och blev soligt ett tag.

Efter 3 kast typ, fick jag min första fisk! En liten regnbåge. Sen fick Pontus en regnbåge inte långt efter..
Sedan fick jag 3 regnbågar till!! De blev större och större för varje gång. Naajs.


Dagens resultat: 5 regnbågar.

  
Första två små fiskarna som vi fick precis när vi kom dit..

 
Sen visar jag stolt upp nr.2 :D

  
..och nr.3 och nr.4!
Den sista drog jag upp alldeles själv genom vassen.. för Pontus var borta på en annan brygga och hann inte komma älgande med håven. Spännande!! :)


  
*tvätta fisk*

  
Sen hem och rensa fisk! Jag har även lärt mej att tycka detta är roligt!
(observera att min biceps ser stor ut på sista bilden! hää..)




Översta lådan i min frys är nu FULL med fisk! 1 röding, 6 regnbågar, 2 öringar.
Man kanske borde börja sälja..? :P


Nu mys i soffan!

Later.


Madde

Hmmm jag TROR att jag fattar vart det ligger, på ett ungefär iaf.. :P Får kolla nästa gång vi ska dit! hehe.

Haha ja men då var det ju du som sprang förbi då!! :D Ja precis, dom har en grind där så inte deras son ska springa ner till vägen. =) Sen står det ju även "Stall Mikael M Andersson" där. Vad skojigt att det var precis du som sprang där just då vi var där.. :P



PUBLICERAT: 2010-06-12, 12:46:44 | URL: http://maddoxx.blogg.se/
Madde

Hmm vad konstigt, jag har inte sett din senaste kommentar förrän nu..ajja.. Haha ja jag är ju släkt med Anderssons jag ;P

Hehe jag är jäkligt ridsugen jag med, och jag vill ju åka dit och rida nån av deras hästar ibland jag med. Men dom har ju så himla fullt upp hela tiden och nu har dom dessutom fått en till bebis för 2-3 veckor sen =) Och jag vill ju liksom ha lite hjälp första gången jag ska rida eftersom det var så längesen ;P Men jaa..jag ska höra med dom nästa gång jag pratar med dom! Jag vet iaf att dom kanske bara har typ 2-3 stycken hästar som det går att rida på, dom flesta är ju rena travhästar som dom inte äger själva utan bara tränar. =)



PUBLICERAT: 2010-06-15, 14:30:28 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!