2010-06-03
 07:00:44

Update.

Ååååh trött!
Klev upp 06.30 idag, har precis ätit frukost nu.. Ska snart cykla iväg till jobbet. Ska på utbildning 8-12.
Slapp jobba natten som jag skulle ha gjort iaf, alltid nått :)

Efter utbildningen ska jag hem till mig (är hos Pontus nu) och tvätta... kul.

Sedan ska jag ta cykeln (den funkar bra, cyklar överallt nuförtiden :D) upp till mamma i haga. Ullis ska komma dit kl.17 och fotografera lägenheten. Den ska ju säljas, och hon är mammas mäklare!

Mamma och Lasse är påväg att flytta ut till huset i Njurunda, om någon missat det...
Det tar dock sin lilla tid att få bort alla mormors och morfars grejer från huset och flytta dit alla mammas och Lasses... Men nån gång till hösten är det väl kanske klart iaf :P

Nej nu ska jag tvätta luggen. Orkar/hinner inte tvätta hela håret. Ren lugg = håret ser rent ut iaf. Perfeeekt.

Later.


mira

Jag börjar jobba i september.. känns lite läskigt faktist!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 10:12:54 | URL: http://perhede.blogg.se/
Runehanne

I like your website alot...its lots of fun...



PUBLICERAT: 2011-04-08, 15:45:59 | URL: http://runehanne.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!