2010-06-09
 17:57:52

San francisco!

Slödag idag. Pontus hade jobbat natt och sov till kl.13... så jag gjorde också det :D Orkade inte ta mej upp ur varma sköna sängen.

Städat idag iaf, så nånting vettigt har jag gjort.



Vi har suttit och kollat priser på flygbiljetter också...

Till hösten bär det av!



Mmmm.. :)


Nej nu måste jag packa träningsväskan och gå till jobbet. Kväll-natt väntar.

Later.


Madde

Jajjemen dom bor där =) hehe jasså så dom bor där dom med? Vilket sammanträffande =) Är det åt höger eller vänster av deras hus? Ja Micke har ju massa hästar där + ett föl nu då..så himla SÖT! Det är ju värsta härliga stället att vara på iaf =) Förresten..du sprang möjligtvis inte den vägen i söndags vid 17-19 tiden?? För jag såg en tjej som sprang där då kom jag på! :P



PUBLICERAT: 2010-06-11, 13:22:07 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!