2010-06-04
 21:28:38

crazy frog brothers!

Nu sitter jag hos Maja och dricker en bacardi breezer.
Ska gå på stadshuset sen. William och några andra vänner ska spela där ikväll.
Väntar på att Marita ska komma hit! Hon har äntligen flyttat hem från Leksand. Nu är hon klar med sin utbildning :D
Skitkul att gå ut med Maja och Marita ikväll! Kommer fan inte ihåg sist jag var ut! Eller jo.. det var i vintras när Brittan hade fest, nr Mattias fyllde år. LÄNGE SEN!
Alla gånger Maja, Ullis, Anna och Marita har varit ut den senaste tiden har jag missat för jag jobbat på Oscar.. så äntligen!!
Ska jobba på Oscar imorgon på tal om det. 19-04. Sen jobbar jag bara där på torsdag också, sedan inget mer den här månaden (vad jag vet än så länge). Skönt!
Nu när det är sommar blir det plötsligt riktigt roligt att gå ut! :)
Suttit och kollat roliga youtube-klipp!
Bästa ever:
HHAHA, ååhå nostalgi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!