2010-02-14
 14:23:40

<3

Jävla alla hjärtans dag! Har då aldrig tyckt om den här dagen. Ångestframkallande.
Det är massa hjärtan som far omkring på skärmen på min mobil..! Inte okej!



Nej tack.


Kvällen igår blev ju mindre lyckad får man väl säga....
Mötet i sig var väl..som ett fackmöte ska vara kanske. Minus att några var lite väl överförfriskade redan då!
Sen åt jag tills jag mådde illa... tacobuffé! Det var gött.

Efter det drog dom flesta därifrån. Jag, Elin, Eva och några konsulter var kvar vid vårat bord. Vi tänkte att vi måste stanna tills det skulle vara en tävling där man kunde vinna gatufestbiljetter.
Tyvärr var det en frågetävling där varje bord var ett lag. Frågorna måste varit gjorda av en man på 40+ skulle jag tro.
Det handlade bara om sport, årtal runt 70-80, lite bilar, mer sport, gamla skådespelare... Vi var körda kan jag ju säga.

Blev inte nån fest hos någon efteråt.
Åkte hem med världens huvudvärk och la mej i soffan istället. Skönt.



Ska gå till ego nu och träna lite. Hade tänkt köra rygg och baksida ben. Men jag vet inte om det kommer gå..
Jag har så satans ont i svanskotan och ena skinkan!!
Gjorde världens vurpa i fredags. På stan. Mitt framför en busshållplats full med folk.... pinsamt. 
Men lite ska jag väl kunna träna i alla fall..
 



rumpaaaa....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!