2010-02-11
 16:19:41

BCR, OCR, ETI, GLP...

Posten med sina tusentals trebokstavsförkortningar. . .

Idag har jag varit på jobbet från kl.08.00 imorse. Var lite trögt att kliva upp före 7 imorse, men det gick. Har haft utbildning på ssm:en. Det gick bra. "Så jävla enkelt!" :)
Vi kunde ju typ allt redan så... Men nu har man det på papper också, kan ju vara bra.

Tänkte träna på jobbet innan jag gick hem, men hade glömt skorna hemma..! fan. Nu vet jag inte om jag ska orka gå till ego och köra MC.... Tror jag hoppas det faktiskt. Fortfarande lite ont i halsen! Yyyynf.
Men imorgon ska jag fan träna ändå! Ett pass pump inbokat. Det är ju inte ansträngande på samma sätt som MC och spinning tex.



Igår var jag och Brittan till Sörberge (?) och red Jennys hästar. Dom är ju lite... speciella.
I alla fall en av dom.
Mitzy..hehe.

För det första sitter man inte i en sadel utan på en fårfäll... Väldigt bekvämt dock, för hästen är bred som en fåtölj över ryggen :) Sen så spelar det ingen roll hur mycket man skänklar på henne. Om hon inte VILL så rör hon sig inte ur fläcken!
Gick bra i början, sen fick hon för sej att hoppa omkring och springa tillbaka till stalldörren typ hela tiden. Gah! Bytte häst efter ett tag, så jag fick jobba lite med Glory också. Som i sin tur inte är helt inriden... :P
Men hon gick riktigt fint!

Red bara på ridbanan vid hagen i en halvtimme.. Sen frös vi så otroligt mycket så vi klarade inge mer.


Nej, nu ska jag läsa! Håller på med Nattfåk. Verkar va läskig :|



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!