2010-02-11
 18:49:07

Hääääj!

Sitter hos mamma och väntar på att kaffet ska bli klart. Har precis ätit middag.. blodpudding! Det var INTE igår :)

Upptäckte att mammas laptop har en webcam, så nu har jag underhållt mej och katterna en stund..
Eller okej, mest jag som tyckte det var underhållande. Katterna var inte så villiga att vara med faktiskt. Tråkdjur :P
Millan lyckades jag inte ens fånga på bild. Hon gled ur mitt knä som en ål...

  

Jag måste hem och sova en stund! Ska börja jobba igen kl.00.. Kommer va ganska mör imorrnbitti när jag kommer hem från jobbet skulle jag tro. Dygna..ooh yeah.

Later!


Eva

Morris ser lite "besvärad" ut på mittenbilden. ;-)

Förresten, boken du läser. Är den bra? Jag har läst Skumtimmen me samma författare. Den var bra, lite läskig kanske. :p

Du kan få låna den om du vill, om jag inte gett bort den eller nått. :)



PUBLICERAT: 2010-02-12, 00:07:34 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!