2010-02-17
 13:46:32

Men sluta snöa NU!

Hade tänkt åka skidor idag.. Men det snöade som fasen när jag vaknade. Sen blev det uppehåll så jag hämtade upp skidorna från förrådet och gjorde mej klar för lite åkning.
Men nehej, då börjar det toksnöa igen!
Pratade med Elin nyss och bestämde att vi skiter i det... Spåren är ju inte så roliga när det precis har kommit snö.

Nu blir det en sväng till ego istället. Ska köra lite bröst idag! Bara där jag inte har träningsvärk för tillfället....


Var på Saras spinning igår. Jag dog nästan! Det var sjukt jobbigt.. Jag som typ bara brukar gå på lunchspinning, 45 minuter. Det här var ju 55 minuter. Och inte en endaste liiiiten vila eller lugn låt! 
Sista låten vare allsång till den här...




..om vi inte sjöng tillräckligt högt så blev det straffbackar! Gah!


Jaa...och efter det sprang jag runt halva stan innan jag hittade ett bageri som var öppet. Köpte 4 wienersemlor. (varför har jag aldrig vetat att detta finns?! Var ju mycke godare än vanliga!!)

Gick till Maja och blev bjuden på middag. Kyckling, ris och currysås. Mmmm! Sen chailatte och semla. Sen matkoma i soffan...

Åt en till semla när jag kom hem sen. Ångest! Men det var ju så sjuukt gott.



Nej nu ska jag gå till ego som sagt.... träna arslet av mej så jag kan äta sista semlan sen när jag kommer hem ;D

Ciao!


Erika

Läste ditt inlägg lite längre ner på sidan om tjejen i lägenheten under har flyttat. Jag antar att du menar Jenny och ja, hon har flyttat hem till sin pappa i Granlo. Vet inte riktigt anledningen men så är iaf fallet :)


Anonym

...det har slutat snöa nu ;-)


Anonym

Men sluta inte-blogga NU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!