2010-02-06
 13:09:53

Fanskap.

Hej å hå....
Det har varit några himla tunga dagar nu.
Med risk för att låta bitter....KAN JAG FÅ VARA GLAD PÅ RIKTIGT NÅN GÅNG?! Utan problem och saker som skiter sig hela tiden....

Y n f. . .

Nyss ätit frukost nu. Sov länge, helt slut efter att ha jobbat natten på Oscar. Mamma ringde och väckte med och meddelade att solen skiner och att dom ska åka ut till huset. Så jag måste väl följa med då. Få lte positiv energi! Eller nått...

Tror jag tar med skidorna...

Får se hur det går att åka. Har haft skitont i hela högerbenet i två dagar nu. Ingen vanlig träningsvärk. (Det också dock..)
Det har värkt och känts bortdomnat runt om hela låret... och i foten! Igår gjorde det till och med ont att bara nudda benet. På huden liksom. Ja fattar ingenting?! Inget som syns... inga blåmärken...Hm.
Men nu känns det bättre iaf.

Nån som kan ge mitt ben en diagnos?


Nej nu måste jag ta och bli färdig.
Laterrr.


Anonym

Gör huden ont och ömmar vid beröring så brukar det vara en nervskada.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!