2010-08-24
 15:14:36

Vill ha en hund!

Uuuääh... va trött jag ÄäÄääR!

Har haft världens jobbperiod nu med bara nån enstaka ledig dag (eller kväll o natt ju..), men nu är det bara onsdag kvällnatt kvar, sen har ja heeelg!

Jobbar iofs på Oscar både fredag och lördag. Men där slipper jag åtminstone krånglande maskiner, tröga människor som kör dom och post i mängder...


Hade tänkt gå på stan idag och shoppa lite, men vet inte om jag orkar. Väntar nog tills Pontus kommer hem så jag hinner träffa honom liite innan jag ska iväg och träna och han ska jobba... suck :(

Sitter och lyssnar på en av låtarna som är med i bodypumppasset och försöker bli lite peppad... Funkar kanske.. men jag är fan fortfarande trött!




Våra grannar har skaffat en liten Jack Russelvalp! Den är så otrooooligt söt! Jag och Pontus brukar sitta och spana när dom är ute och leker med den...hihi. Är sugna på att skaffa en egen!

Om det inte vore för att jag är allergisk.
Och att vi jobbar nätter bådatvå.
Och bor i en pytteliten lägenhet.

Men nån gång i framtiden kanske! Om man hittar nån hyffsat allergivänlig ras.... Nån som vet nån??


Jag drömde i alla fall att grannarnas hund var ute i trappuppgången en dag, och vi släppte in den till oss.
Sen ville vi inte lämna tillbaka den... Så vi snodde hunden! Jag förvarade den inuti en pytteliten väckarklocka som jag hade i bh:n för att ingen skulle se den... Hmmm....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!