2010-08-19
 14:04:54

Lite småsegt är det.

Idag klev jag upp kl.10, åt frukost och tog mig iväg på ett lunchpass spinning!
Det var ett tag sen..

Hade köpt ett nytt träningslinne så det kändes lite extra peppande! Sånt är bra.. att köpa nya träningskläder då och då alltså. Mycke roligare att träna när man får ha snygga kläder! :D



Igår var jag hemma hos mamma och åt middag. Skulle egentligen gå igenom några flyttkartonger med gamla grejer som är mina... men jag kände mig så krasslig så jag orkade inte.
Vi tog en liten promenad istället.
Såg kanadagäss, tranor, två rådjur och två galna ekorrar.. Sist jag gick (eller sprang då) samma väg såg jag fyra rävar! Värsta safari därute :)

Har iaf påbörjat rensningen av mina karonger med saker tidigare i veckan..
Det är gamla skolböcker, hästböcker och tidningar, barnböcker, leksaker, gossedjur osv. Allt kan man ju inte spara på, men vissa saker vill jag ha kvar!
Hittade faktiskt en kjol och en blus som jag haft när jag var liten som jag fortfarande kunde ha!.. eller om det var mamma som haft de..


hehe.. vet inte om jag kommer använda det. men kjolen var ju rätt söt :)


Millan fångar sorkar, råttor och möss på löpande band! Igår kom hon in med en i vardagsrummet för dörren var öppen...! Hon är så nöjd med att äntligen få vara utekatt igen :)


Morris håller sig helst inomhus faktiskt. Möjligtvis ute på bron. Han tycker det är läskigt ute och blir rädd för minsta lilla vindpust... :P (här med en av mina gama hästar hihi)


Ibland är han modig och smyger ner... men gömmer sig helst bakom blomurnan eller så...
Sötkorven :)

Nej nu ska jag ta en dusch! Få se om jag ska hitta på något med Maja sen.
Om jag orkar.
Ska jobba ikväll/inatt. Känner mig inte heeelt hundra så jag kanske borde vila lite..


Ps.
Pontus ringde nyss. Han är och övar på laxfiske med sitt nya spö i bergeforsen. Han hade satt en krok rakt in i tummen (hela vägen in!!!) och var påväg till vårdcentralen nu... aj aj aj! Stackars älskling! :(




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!