2010-08-26
 14:51:26

Lax!

Imorse efter jobbet åkte vi hem och åt frukost.. sen gick jag och la mig, medans Pontus stack ut till Bergeforsen för att fiska några timmar!! (han hade fiskeabstinens typ...)

Det lönade sig! Han fick äntligen sin lax!



97,5cm och 10,3kg! :D





En jäkla massa mat blir det av en sån bit! 16 filébitar tror jag det blev.. + massa småbitar utöver det..



Nu ligger Pontus och sover. Han kom hem vid 12 nån gång idag (helt uppspelt och lyrisk över laxen).. Han ska börja jobba igen ikväll halv sju... och hela natten. Uscha.

Själv är jag ledig. MEN jag måste till jobbet ändå. 17-19. Möte... suck.

Sen ska jag jobba extra på fredagkväll, och jobba på Oscar på lördag. Blev inte mycket till helg här inte :(
Men det är ju behövligt med lite extra pengar nu inför usa-resan såå det är bara att bita ihop!






Eva

Oj, den var inte liten :p



PUBLICERAT: 2010-08-27, 00:41:10 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sändra!

men GUUUUUUUUUUUUUU vilken stooooor:)! å va gott med lax!!!!!


Anonym

det är inte klokt vilken stor fisk!? hur orkar man dra upp en sån!? ojojoj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!