2010-08-16
 21:22:54

fortsättning på Lördag...

Hann ju inte skriva klart förut.

Nu har jag kommit hem igen. Varit hos mamma och gått igenom massa gamla grejer som dom hämtat ut till huset från förråden i lägenheten.
Typ hälften är mina gamla leksaker, böcker, kläder osv.. Lite roligt. Men så MYCKE...suck.


Anyway...

I söndagsmorse vaknade vi i sommarstugan kl.04.30 och konstaterade att solen var påväg att gå upp så det var bara att klä på sig och göra oss redo för att hämta in mjärdarna. Gjorde ett försök med båtmotorn, men den var helt jävla stendöd (fast den funkade hur bra som helst när vi testat innan!!) så det var bara att ro ut till holmarna.
När vi väl kom dit och fick upp mjärdarna så var alla tyvärr helt tomma. Inte en enda sketen kräfta... tråkigt.



Trött. Jobbigt att ro var det också för det var så mkt vågor..!




Jag fick ro på hemvägen, medans solen gick upp mer och mer. Fint var det ju iaf :)


Det var det.

Nu ska jag inta viloläge i soffan och vänta på att Pontus ska komma hem från jobbet så vi kan mysa med lite kvällsfika. Blir nog sova tdigt ikväll, är så ofantligt trött!

Imorgon ska jag på lunchträning med Elin. De har börjat med mc-pass igen på Ego nu efter lite sommaruppehåll med reducerat schema. Kul!

Hasta luego.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!