2010-08-29
 21:05:48

Djur å grejer

Tjohej! Nu känner jag mig mycket piggare och fräschare än tidigare idag. Jag tror spinningen gjorde susen! :)

Har lagat mat, kört igång en diskmaskin och en tvättmaskin nu... väntar på att mannen ska komma hem från jobbet. Ha! Känner mig som värsta hemmafrun. *duktig*



Hittade en rolig katt! :D


Kossan.se



hihi.. och en söt HÄÄÄST!


Kossan.se



Jaaa.. jag hade väl inget vettigt att skriva så..

Ska lägga mig och läsa en stund.
Brevid min isbjörn (gosedjur) som ligger på sängen.
Isbjörnen har även på sig en av mina oscars t-shirts! Vet inte hur han har fått på sig den...hehe..
När jag kom hem från jobbet inatt satt i alla fall björnen på en stol innanför dörren och hade på sig t-shirten och Pontus keps..! :O

Creepy...

:)


Viljarkajsa

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!



PUBLICERAT: 2011-02-02, 11:24:32 | URL: http://viljarkajsa.blog16.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!