2009-10-19
 15:16:57

Tatuajes

Ännu en dag spenderad i soffan med träningsvärken som enda sällskap.... hehe. AJ.

Elin och jag hade planerat att rida en sväng på Gordon och Mille idag, ute i gudmunsbyn.. Men när jag vaknade och knappt tog mej upp ur sängen, och sedan dessutom såg vad det var för väder (regn) så ställdes planerna in ganska snabbt....

Tror jag ska ta en liten promenad nu. Ska ju jobba ikväll så jag måste börja röra på mej innan musklerna stelnar ihop helt :P Tror det blir en sväng till stan. Hade fått nå erbjudande från Body shop om en gratis bodylotion. Kan behövas nu. Mina ben är så jäkla torra så tatueringen knappt syns...!

På tal om tatueringen, så har sista lilla skorpan försvunnit nu! MEN den lämnade efter sej en liten grop! Mitt i blomman längst ner vid fotknölen...Hmm..
Den blomman ser även lite trött ut :( Den har inte lika stark rosa färg som de andra. Huden där känns lite tjock och hård också, typ som ett ärr! Vet inte om det blev infekterat eller nånting. Det var ju just den blomman som gjorde så jääävulskt ont att tatuera, och som sen var lite svullen och ond efteråt också. Även där som skorpan satt kvar längst.


But I love it anyway :)

Hittade även några bilder på Myspace av killarna från Rana Roja och tatueringar/skisser av dem.
Unas calaveras de Maza (han som tatuerade mig):

Jag gillar dom där mexicanska döskallarna! La próxima vez... :)

Nej, nu ska jag röra på mej!

Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!