2009-10-01
 16:56:28

Sjukling.

Första natten på jobbet efter semestern avklarad utan problem. Var jäkligt trött och less på slutet bara... Skönt med långhelg nu, det förtjänar jag verkligen efter 6 timmars jobb :)

När jag vaknade idag dunkade huvet, halsen var uppsvälld till dubbel storlek och snoret rann.. KUL.
Jag är förkyld!
Har bara suttit/legat i soffan och druckit te idag. Tycker synt om mej själv... Stackars lilla mig.
Jag borde vara i Mexico så skulle allt vara mycket bättre! (haha lars, jag lovar..!;))

Nej men nu ska jag ta en dusch och försöka rycka upp mig lite.

Måste ta in utemöblerna från balkongen. Minusgrader inatt, så det lär väl börja snöa när som helst. Gah!

Jag vill gå på bio och se Flickan som lekte med elden, snarast! Nån som vill gå å se den?!


Jorge, jag och Juan. Fiesta en el ciudad de mexico!

YNF!

Hasta luego.


Ullis

Namnet Jorge kommer jag ihåg från spanskaböckerna i skolan..hehe. Med lilla Karin med nyckelknippan som skramlade och varukorgen med böcker :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!