2009-10-14
 17:29:57

ojos azules

Veckorna går sjukt fort nu! Om två månader har jag redan fyllt år... och så är det snart jul...

Ska jobba kväll/natt.. sen är det heeeelg! Dock blir det lite jobb på Oscar i helgen också, både fredag och lördag. Fick ta Fridas pass, det tackar vi för. Lika bra att börja spara penar till nästa Mexícoresa direkt! :)

Åh, nästa vecka ska jag på undersökning på Memira! Kolla upp ifall jag kan göra en ögonlaserbehandling. Hoppas hoppas hoppas..!! Skulle va så underbart skönt att slippa linser och glasögon... befrielse!

Nej nu måste jag skynda mig och äta lite middag! Gröt blire....kul!
Jag vill ha en gudomligt god burrito från Taxco istället.......


¡Que rico!

Hasta luego.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!