2009-10-20
 15:48:38

No mames

Jag är hungrig!

Idag börjar jag jobba kl.17. Ska ha lagmöte.... och äta smörgåståååårta! Därav min hunger. Tänkte hoppa maten idag så jag orkar massa smörgåstårta...moahaha! (ätit gröt till frukost dock)


Åååh på torsdag ska jag äntligen till Memira på ögonundersökning så jag får veta om jag kan göra en laserbehandling eller inte.
Jag börjar bli lite nervös...! Känner på mej att det säkert kommer vara nånting som gör att jag inte får.. Fan, hatar att vara nervös inför sånna här saker som man inte kan påverka själv! Värdelöst!

Har även linsförbud nu. Man skulle vila från linserna i fem dagar innan undersökningen. Så nu har jag glasögon hela tiden och ser ut som en.. sexy secretary som Edgar skulle ha sagt...
No me gusta :(
Men men.... Kan ju vara värt det. Hoppas hoppas hoppas....HÅLL TUMMARNA!!


Ikväll på rasten ska jag springa på löpbandet tänkte jag! Minst 3 km. Foten känns mycke bättre så det borde funka. Hua... kommer va död efter 5 minuter.
Men skamm den som ger sej!
Fan att det ska vara så tungt att komma igång med träningen igen... Hoppas jag slipper ta ett sånt här långt uppehåll någonsin igen.

Träningsvärken börjar iaf ge med sej nu. Det tackar vi för!!

Hasta luego.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!