2009-10-22
 11:51:32

jueves

Jag somnade före kl.01 inatt..! Var helt jävla slut igårkväll.. Även fast jag sov till 14.30 efter jobbet igår. Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden? Hade ju iofs jobbat två nätter i rad, men ändå.

Nu ska jag snart iväg och göra en undersökning.. Hittade en liten informationsfilm :)
(man kan tydligen ha så dålig närsynthet som -12, så ja kanske inte behöver oroa mej med mitt -4..)



Ikväll ska jag jobba igen, 19-06. Imorgon har jag städfredag, 16-22.
På lördag ska jag, Maja och Marita äta middag o dricka vin på Mezoyo! Känner Ted som är kock där, najs.
På söndag är det jobb igen, och på måndag med..
Sen på tisdag är jag bjuden på middag hos Frida, med tjejerna som jobbar på Oscar.

Trevligt att ha lite trevliga planer framöver så allt inte känns så tråkigt. Skulle va kul om det var lite mindre deprimerande väder också, men man kan ju inte få allt...

Nu ska jag göra mej klar! Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!