2009-10-07
 18:39:09

Ja ska bara...

Jag skjuter upp saker hela tiden! Hatar det! Istället för att göra saker på en gång..

Jag som skulle gå ner i förrådet med mina sommarskor direkt när jag kom hem från jobbet förut. Sen dammsuga, plocka in pallgolvet från balkongen och läsa lite spanska.. innan jag skulle börja med middan!

Istället har jag suttit vid datorn och gjort absolut ingenting vettigt!
Bra jobbat Sofie. Skitbra!!

Nu svälter jag snart ihjäl så nu MÅSTE jag fixa salladen som jag tänkte äta till middag...

PASSANDE:

Lovely :)

BFM-utbildningen idag på jobbet gick förresten jättebra! Hade teori och fick sen testa att köra maskinerna. Det var riktigt roligt. Om man jämför med andra arbetsuppgifter på mitt jobb iaf, hehe..
Imorgon är andra utbildningsdagen. Då är det prov... läskigt. Men det kommr gå bra.
Så jävla enkelt! ;D

Nej. Nu måste jag äta innan jag dör! SALLAD!

¡Provecho!


Eva

Jag tror du kommer vara klar me provet inom 3-5 minuter o ha alla rätt! :)



PUBLICERAT: 2009-10-07, 19:29:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!