2009-10-05
 22:58:10

Inga kameler här inte!

Idag har jag umgåtts med Lars-Gustav och Carl-Erik.. Sandra ett tag från början också.
Åt middag på biteline. Var tvungen att testa Quesadillas, för att se om dom var lika goda i Sverige som i Mexico! ;) Dom var inte likadana som mexicanska, men väldigt goda faktiskt. Brabra!



Efter maten var det FOTBOLL som gällde. Giffarna - Syrianska.
Min första fotbollsmatch evvah! Det var ganska roligt faktiskt. Men så jäävla KALLT! Hade massa kläder på mig och köpte ett sittunderlag, men höll ändå på att frysa ihjäl.. Mina fötter börjar äntligen tina upp nu...
Giffarna vann iaf! 3-2, woho :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite. Shutterbabe, spännande bok!
Måste försöka sova tidigt, ska vara hos frissan kl.09 imorgon... 
 
Det här blir en rolig vecka! Eller inte....?
Måste alltså kliva upp senast kl.08 imorgon.
På onsdag har jag utbildning på jobbet, kl.08-16.
Samma sak på torsdag... och då måste jag dessutom försöka sova lite efter det, för sen ska jag jobba natten kl.00-06.
Fredagkväll är det kvällsjobb som gäller till kl.23.
På lördag är det "affärsdag" med jobbet. Ska på en föreläsningen med Magdalena Forsberg, som börjar kl.09. Sen på kvällen är det fest!
På söndag jobbar jag natt igen.. 00-06.

Kommer va trött den här veckan tror jag..

Aja...
Hasta luego!


Eva

Jobbig vecka skickar över lite av min kvällströtthet så du kan sova innan du ska upp igen



Känns som 100 år sen jag jobbade me dig! Men kanske på tors eller fre, vi får se :)



PUBLICERAT: 2009-10-06, 08:54:22 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Ullis

Fullspäckat schema! Du var skiiitsnygg i håret idag! Hollywoodsvall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!