2009-10-30
 18:35:20

Iiii hackebackeskogen där bodde en familj...

Mjooork....

Jag vaccinerade ju mej (lite under protest) igår...
På kvällen på jobbet började jag känna mej lite konstig.. och började bli lite öm i armen, så jag hoppade över träningen på rasten.

Sen på natten fick jag feber och skitont i armen! (Nu förstår jag hur det känns för Eva att försöka jobba med en arm...)

Febern har försvann efter jag fått sova ut idag, men jag har ont i huvet och är helt matt liksom... Klarade knappt av att gå på stan två timmar förut. Suck.

Skulle egentligen ha jobbat på Oscar inatt, men Elin var snäll och tog på sig det passet, så jag slipper. Det blir en lugn filmkväll för mig istället. Ska se senaste HARRY POTTER, äntligen!! :D

Imorgon ska jag vara pigg igen hade jag tänkt. För då är det 30-års fest hos Lina! :)


Jag o 30-åringen hos Eva i vintras ;)

Tjofräs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!