2009-10-02
 00:08:53

Freaked!

Här sitter jag och är ledsen över att jag inte är i Mexico.
Ringde precis upp sista pengarna på telefonkortet jag köpte i måndags... Där är det eftermiddag och dom satt och åt mat. Hörde musiken i bakgrunden och folk som pratade.. Nästan så man kunde känna dofterna och värmen där... åååh!!

MEN min kära lagledare fick mej precis på bättre humör! :)

 

HAHAHAHAHHAHAHA! Jag älskar Lars nya telefon!
Ser ni vem det är som jag är mixad med?! Haha... ååh.. underbart.

Sådär, nu har jag ryckt upp mig.

Ska kolla på 2½ män, sen lägga mig och läsa tills jag somnar. Måste försöka sova så jag orkar kliva upp hyffsat tidigt imorgon. Ska träffa Ullis på stan och äta lunch. Sushi!

Hasta luego.


marita

hahahahaha fan vad roligt!!!! du som kille.. asg! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!