2009-10-09
 16:28:46

Qué pedo?

Hoooola!

Igår ringde jag (äntligen) till Verre och fick höra lite mexicoskvaller....
Det hade varit förfest på gato gordo, spelningar på las velas, madre tierra och revolución..mmmm...
Marieve har flyttat ihop med sin pojkvän i ett hus nära skogen och tagit med sig katten och hunden..
Edgar och Iffo är i Aguas calientes och hälsar på sin mamma, i norra mexico.
Verre klagade på att det var så himla varmt i San cristóbal nu..!


Ja stackars henne, måste vara jobbigt med värmen....
Argh!

Ja det var skönt att prata med henne iaf :)

Jobbade inatt. Fick vara på BFM (det som jag nyss gått utbildning för att lära mig) och det gick skitbra. Kul att göra nånting nytt!

Imorgon är det affärsdag med jobbet. Ska till tonhallen och lyssna på en föreläsning med Magdalena Forsberg. Spännande. Sen på kvällen blir det fest hos mig! Inte nånting stort tror jag (hoppas jag), men det ska bli kul. Va länge sen nu!


Synd att inte Catrin är hemma och kan vara med! Haha, det brukar bli så roligt då ;)

Varit på stan med Sandra idag och köpt lite spriiiit. Fick ett recept på drinkar av Ronny, som höll i bfm-utbildningen. Hoppas det blir gott, för dyrt blev det :P

Nu ska jag gå ner med ett X antal skokartonger till förrådet. Sommarskorna får inte plats i lägenheten nu när jag tagit upp vinterskorna.....det svämmar över av skor överallt.... Chiiido.

Jobb ikväll igen. Så bäst att jag rör på fläsket nu så jag hinner fixa det som ska fixas.

Ciao.






Anonym

tack så mkt..



PUBLICERAT: 2009-10-09, 17:16:38 | URL: http://slinkans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!