2009-10-28
 00:42:32

Borde jag vaccineras??

Aah, jag råkade fastna vid Google Earth.
Letat upp gatan som vi bodde på i Mexico city.. och försökte hitta Verres gata i San Cris, men där var det inte lika skarpa bilder tyvärr... Kan ju sitt hur länge som helst och kolla runt på massa platser i världen. Underbart bra grej! Synd att inte alla ställen syns lika bra..

Ikväll har jag, Elin, Brittan och Gaby varit på middag hos Frida! Det bjöds på kycklinggryta och chokladtårta! Hur gott som helst, och jag är fortfarande proppis...
Det var värsta naaaajs att träffas allihopa! Har inte setts tillsammans sen i somras...
Det blev en intressant middag. Pratade verkligen om ALLT... sex, digerdöden.. you name it ;P

  


Hos Brittan i somras ♥



Imorgon ska jag och Elin SIMMA! Det var år och dar sen sist...
Ska vara med och simma postsimmet i november, så vi måste ju träna upp oss lite för det innan då... Ska bli kul :)
Men nu måste jag sova om jag ska orka det...

¡Buenos noches!



PS. Min moster och kusin har svininfluensan!! (Tur att dom bor i Gävle....) Nu känns det helt plötsligt mycket verkligare och hotfullare.
Några av läkarna på mammas jobb höll på att få nå fel när dom fick höra att jag har astma och inte tänkt vaccinera mig!!
Det är tydligen unga människor med astma som det är väldigt farligt för...
B e s l u t s å n g e s t !
Ska jag ta det där jädra vaccinet ändå?! Hjälp!
Aja... sover på saken! DS.


Eva

Min kusin (som bor här i s-vall) har också knorr-flunsan. Även en kompis har haft den nyss (men hon bor i sthlm).

Lars ska vaccinera sig imorgon, men jag ska nog inte vaccinera mig alls. :) Fast du som har astma kanske borde göra det...



PUBLICERAT: 2009-10-28, 00:49:51 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
paulina

hejsan :D

allt bra ? (:



PUBLICERAT: 2009-10-28, 01:42:31 | URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Ulla

Take it!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!