2009-10-24
 14:42:11

Köpa nytt?

Onsdag den 25e november... En månad kvar!
Sen slipper jag linserna och glasögonen! :D Yeees, laserbehandling it is! Coolt va?!

Här sitter jag nu under en filt och dricker chai-te med honung. Jag som skulle till ego och träna!
Men jag har så sjukt ont i benhinnan på högerbenet så jag borde nog faktiskt vila har jag insett.. :(
Känner mig lite snuvig och frusen också. VÄGRAR BLIR SJUK!

Ska följa med mamma en sväng till birsta istället (hur mycke vila nu det är..??) och kolla efter en ny mobil tänkte jag. Min har ju sjungit på sista versen i nått år nu.... så det börjar verkligen bli dags för en ny.

Men jag kan ju inte välja! Vad ska jag köpa?!
Finns för mycke att välja på...!!

En sån här var ju fin, och verka bra... (Linus tipsar..)

Sony Ericsson Yari - Cranberry White (3G)

Fick ju världens skitlön eftersom jag haft semester och inte fick nån OB från förra månaden. Men ibland måste man väl unna sej nått va? Säg ja! :)

Ikväll kl.20 blir det Teds susprise på Mezoyo med Maja och Marita :) Kanske lite vin hos mig innan.. Naaajs!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!