2009-10-02
 16:40:40

Hoy es viernes

Bra dag idag!
Pepp!

Lyckades ta mig upp ur sängen kl.11.. efter att ha snoozat en timme, men ändå...'
Lunch med Ullis på stan kl.12.30. Sushi! Det va länge sen.. Blev proppmätt.

Köpte kosttillskott på Life, med Kisel, som ska vara bra för hår, hud och naglar (och bindväv). Om någon vill veta mer --> Silicea heter det.
Tycker jag tappar så mycket hår, naglarna går alltid sönder och huden... ska vi inte ens tala om! :P
Så hoppas det funkar. Kunde ju dock ta ca en månad innan man märker någon skillnad.

Ikväll ska jag på bio med Erik och Erika (hej det är jag som är femte hjulet, hoho..) och se Flickan som lekte med elden!
Jag som satt igår och letade febrilt efter nån som ville gå och se den ikväll!! Råkade bli lite besatt av tanken att jag måste se den filmen NU, på en gång, så fort som möjligt!!
Men alla hade antingen redan sett den, eller inte sett 1a filmen (eller skulle jobba eller åka till uppsala)! Tills jag frågade Erik, min räddande ängel. De hade precis pratat om att gå och se den ikväll. Perfeeeekt!
Jag ska svulla snacks ikväll! :D

Jag är fortfarande dödsförkyld. Tänker smitta hela biosalongen....moahaha!

Fan jag skulle ju ha handlat! Var på promenad med Elin förut och gick ju i princip in i affären!! Ok inte riktigt men jag var nära en affär iaf... Behöver honung! Till mitt te! Till min hals! Och mjölk!

Fan måste gå ut igen...

Hasta luego!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!