2009-10-18
 17:06:00

Gamla pix!

AJ jag har sån jävla träningsvärk idag! Tog mej knappt upp ur sängen... Alltså på fullaste allvar!! Jag hasade in till soffan och försökte lägga mej ner utan att svimma. Sen dess har jag legat här... Börjar bli jävligt hungrig nu. Fasar för att jag måste röra på mej om jag vill ha nånting att äta. Gah!

Men det är lite härligt också, nu känner jag att jag lever. Så nu äre bara köra på med träningen, och så slipper jag förhoppningsvis känna mej som att jag blivit överkörd av en bil (pacha-style) igen.
Fast det hade ju gärna fått göra liite mindre ont!

Den här helgen har bara flugit förbi känns det som! Det enda jag hunnit göra är väl jobba på Oscar och träna.
Igår var det en kändis på Oscar! Wooho, coolt! ;P
Peter Forsberg var det! Jag hängde in hans jacka, och sen när han hämtade ut den fick vi 100:- i dricks!
Sweet, tänk om fler kunde vara så givmilda?!!

Ooohoo, jag har ju äntligen lyckats föra över alla bilder från mobilen till datorn, vill ni se några? :)

  
Millan i skokartong
morfar o Smulan
Marita o jag i en provhytt....

  
Lars, Johan o hörlurarna. jul på posten.
Jonas Simpson på fladderbandet
Erik städar kodningsrummet?

  
Födelsedagsfest hos Mira. Leker nån lek..
Jag.. på samma fest hehe
William i en park med en liten keps :)

  
Mamma o 9kg katt
Sek i min tvättkorg!
Lina sover på jobbet som vanligt...


  
Jag blir hennamålad av Remo o Subas kompis i Sri lanka.
Negombo beach. Mitt hem för ett tag.
John, jag och fåren, hos morfar.

  
Jönsson i trumman
Calle lyfter Kiosken och Sek..
Rickard o Kiosk

  
Jag o Sandra på nyår!
Erik, inlindad i plast och bortförd av en truck.
Molle i brottardräkt på uppvärmningen!

  
Lars huggtand
Erik huggtand
Morris söttand

Nu orkar jag inge mer. Måste ha maaaat!
Sen ska jag till Maja och dricka Varmt och kallt.. eller vad det hette? Nått slags vin.. Kommer inte ihåg vad det smakade heller. Det blir spännande :)

Entonces... hasta luego.

 

 


sandra!

fina bilder hörrö;) å det vinet smakar äppelpaj! men man kan inte dricka det för mkt.. då smakar det skit!:P



PUBLICERAT: 2009-10-19, 14:55:02 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!