2009-10-16
 18:49:09

Muskel?

OJojoj... jag har precis kommit hem från mitt favoritpass på ego; Bodypump med Mia.
Herreguuuud.. jag döööör! Ingen träning alls på två månader..(har hunnit köra två gånger på jobbet och så lite i gymmet på ego igår bara..) det märks av när man väl ska börja igen! Hela kroppen skakar!
Fort, halsa en proteindrink!

Ska snart fixa lite middag också. Vet inte vad jag ska hitta på, så jag sitter här tills jag får nån idé...

Har precis pratat med Verre på msn! :) Perfekt, jag som tänkt ringa henne ikväll, men nu är jag uppdaterad så då kan jag spara på telefonkortet.

Igårkväll kördes andra halvan av mitt, Calle och Eriks Star Wars maraton (mer som en stafett alltså). Det var trevligt. Åt godis, chips, ostkrokar och mer godis... helt sjukt vad man kan proppa i sig! Men...ibland måste man få svulla med gott samvete! ;)

Ikväll blire jobb på Oscar. Börjar 23.. så det är rätt lugnt. Det är alltid dom första timmarna när man står själv och det inte kommer så mycke folk som är segast.. Alltså som det kommer vara för mig IMORGON, när jag ska jobba igen! Då ska jag börja kl.20, och sen får jag sällskap av Elin kl.23.

ÅÅH! Jag var i Nacksta hos John och hämtade hem lite saker här i veckan.
Hittade sladden som man använder för att föra över bilder från mobilen till datorn! Tjohooo va kuul! Den har varit borta i flera år....!! Så jag har massa gamla roliga bilder.. De kanske dyker upp här senare, om jag hinner fixa. KUL VA? SPÄNNANDE?!

Nu måste jag ha mat! Nudlar me ägg o tomat. Kuljul.

En liten parentes bara.....:


(Rambutan. Jättegod frukt som ser lite läskig ut... Finns att köpa i Sverige men här är dom oftast ganska äckliga..helt skrumpna. I Sri lanka och Mexico är det min favorit! Aaah jag blev sugen på sånna nu!)


Ja, men dåså.

Hasta luego.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!