2009-10-10
 14:10:13

Träningsabstinens!

Föreläsning med Magdalena Forsberg idag på morgonen. Det var riktigt bra! Intressant att höra henne berätta om sin karriär och hur hon tänkt/levt/tränat för att ta sig till toppen. Hon verkar så... trevlig, också! :)



Jag blev så sugen på att träna!! Gaaah!! Pepp!
Har ju inte tränat nånting på (vågar knappt tänka efter hur lång tid det är..) typ 2 månader!! Shiiit va tungt det kommer gå när jag väl kommer igång igen...
Det började ju med att jag flög av en häst, några veckor innan jag åkte till Mexico.. Gjorde illa ryggen och axeln, så då blev det ju ingen träning alls på länge...
Sen åkte jag till Mexico = ingen träning på en månad.
Tatuerade mig alldeles innan jag åkte hem, så då ska man ju ta det lugnt med träning under tiden som tatueringen läker. Dessutom har jag haft skitont i foten ett tag nu. Det började när jag skulle åka hem från Mexico typ. Mitt på ovansidan/inuti foten gör det ont. Fattar inte vad jag har gjort...?!

Men har bestämt mig för att börja träna igen nu till veckan. Oavsett värk eller förkylning, nu jävlar! Ska gå till ego och testa cykla.. Om det känns okej kan man ju gå på spinning iaf. Får väl vänta lite med löpningen.

Nej, nu måste jag dammsuga och städa lite här! Det ser förjävligt ut i lägenheten. Ska ju ha fest här ikväll! (så imorgon lär det väl se ännu mer förjävligt ut...) 

Jag måste försöka hinna sova en timme också, annars kommer jag inte orka hålla mig vaken ikväll..

Hasta luego.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!