2009-11-18
 14:04:07

Nya träningspass...

Nyvaken. Nyss ätit frukost.

Måste bara skriva ner vad jag drömde innan jag glömmer:

Jag och Elin skulle träna på ego. Det hade flyttat och låg nu i Oscars lokaler. Mitt kort hade gått ut så först fick jag inte komma in, och allt var värsta panikartat. Vakterna på Oscar jobbade kvar där och ville inte släppa in mig. Men till slut kom vi in på nått sätt iaf...
Innan vi började träna så skulle vi sitta i omklädningsrummet och äta, men nu var det Maja jag var där med istället för Elin. Vi åt bara gröna ärtor, för det var nån ny diet som Maja sa var jättebra...
Vi visste inte vad vi skulle träna för nått... satt och läste schemat över vilka pass som kördes och det fanns ett nytt som hette Thomas flashpass. Det var Botte på jobbet som börjat jobba som instruktör på ego och körde det passet..!

Här nånstans vaknade jag och var helt jävla förvirrad.. haha! Trodde klockan var jättemycket och att jag hade missat MC (nytt pass) som jag ska testa idag... men det var lugnt. 


Nu har jag fått världens jävla vagel under ena ögat som gör sviiinigt ont... och jag märker att mina handleder inte tyckte om att jag tränade undrarmarna igår... aj aj!
Nyser hela tiden också...


Måste köra stenhårt med vitaminer nu så jag inte blir förkyld tills postsimmet på lördag! :O


Eva

Du har jobbat för mkt. :p

Du drömmer ju både om Botte och om Eriks gröna ärtor. ;-)



PUBLICERAT: 2009-11-18, 15:41:12 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!