2009-11-23
 15:20:27

Ny vecka.

Postsimmet i lördags gick bra! Över förväntan till och med.. jag är ju rätt snabb faktiskt märkte jag! ;D


Gör skäl för smeknamnet Alshammar, höhö!

Lördagskvällen blev lugn med film (Inglorious bastards, miiiket bra!) och trevlig sällskap. Och minst sagt förvånande! hihi :)


Jobbat söndagnatt och ska jobba igen inatt, börjar kl.19... SEN är jag ledig en vecka! Så sköÖöÖnt.

På onsdag (i övermorgon!!!) är det dags för ögonlaserbehandling. Börjar nog bli liite nervös nu faktiskt. Men inte så farligt. Längtar mest!


Imorgon ska jag baka lussekatter med Maja och Ullis. Måste leta fram ett recept på jag vet om jag måste handla nått innan....

Ska även till Previa på hälsokontroll (jobbrelaterat) imorgon. Det är mycket nu!



Nej nu måste jag ställa mej i duschen så jag vaknar till liv! Tjofräs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!