2009-11-04
 14:19:26

Dreams

Idag är min enda lediga dag den här veckan.. Kul att det är så härligt väder!! Not.

Egentligen skulle jag varit ledig på lördag, men då har jag fått ett pass på Oscar på kvällen.

Hade tänkt gå och handla lite mat idag, men har inte riktigt tagit tag i det än... Kanske går in på macken och köper en mjölk efter träningen istället. Det får duga så länge.


Idag ska vi testa det här:

Gästpass kl 17.30 : Dancehall med Mei-Li!

Dancehall är roligt - Det handlar om ENERGI!!!
Stegen är enkla och det är lätt att hänga med bara man bjuder på sig själv. Styrka, attityd och teaterapa är vad som gäller. Svettigt värre!

Ja, spännande va?! Får se hur det går. Dans är väl kanske inte min starkaste sida, men det blir nog roligt. Sen kör jag antingen gym eller ett pass bodypump efter det.


Jaha mer då..?

Jag drömde en jätteläskig dröm om spindlar och kattungar imorse!
Skulle slå ihjäl en spindel med en bok. Men jag missade hela tiden, och spindeln sprang emot mej för att attackera! Till slut så träffade jag, och spindeln blev mosad under boken....
Men när jag lyfte på boken så var det en kattunge där! Som hade blivit alldeles tillplattad, och jamade och försökte ställa sej upp. Usch va hemskt! Jag va helt förstörd när ja vaknade....


Jag kommer nästan alltid igår mina drömmar. På gott och ont.

Det är ju inte så kul att komma ihåg när jag drömmer hemskheter om kompisar som fått sina armar amputerade och att mamma är en varulv..
Men det var ganska roligt att rida på en fin vit häst en natt förra veckan.. och sen när Eva klättrade upp i ett jättehögt träd som värsta ekorren :D


Inte så intressant att höra om mina drömmar kanske? jag vet.

Nu ska jag klä på mej! Kallt som satan...

Ciao.


hitta en bild på morris&millan. tjockiskatterna :)






Ekorren

Du har alltid skumma drömmar! :p



Förresten, vad väger Millan? Hon ser ut att va i liknande storlek som Gizmo, eller kanske mittemellan Gizmo o Nova. :)



PUBLICERAT: 2009-11-05, 00:49:35 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!