2009-11-02
 14:04:23

Gört!

Idag har jag varit på spinning! För första gången på en evighet... Så det var TUNGT! Men jag överlevde.. med lite blodsmak i munnen...

Imorgon ska jag och Elin simma igen! Sen träning på kvällen på jobbet... Jag gissar att onsdagen kommer spenderas i soffan med träningsvärk :P



Festen i lördags hos Lina var mycket trevlig. Det dracks mycket vin, vilket resulterade i lite suddiga minnen. Jag och Elin delade på 3 liter...
Lina bjöd på massa gott också. Smörgåstårta, blåbärscheesecake, nån slags sockerkaka, negerbollar (vägrar va politisk korrekt här) och massa annat som jag blev för proppmätt för att smaka...



Nej, nu ska jag ta tag i massa saker som jag skjutit upp alldeles för länge:

*Diska
*Dammsuga
*Dammtorka
*Bära ner grejer till förrådet
*Spara ner massa foton på usb-minne


Den sista punkten känns nog viktigast.
Mammas dator kraschade i förrgår, men som tur va hade hon preciiiis sparat sina bilder innan. Jag var där igår och pillade lite på deras nyköpta 17'' laptop :) Den va fiiin...

Vafan jag fatnar här som vanligt... istället för att göra det jag ska...


Penis....!


CIAO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!