2009-11-18
 20:38:13

Piggelin! ..pigg elin?

Eeh va? :P


Jag fick ett mail...

...TE EXTRAÑO UN CHINGO MAMASITA regresa pronto y vamos a ver Mexico...

Åh, jag blir så glad! :) Värmer i hjärtat ♥


una mariposa de san cris..


MCpasset på ego var riktigt bra tyckte jag! Cirkelträning med boxning, step up, dips, rygglyft o situps på boll, plankan, armhävningar, rodd o axellyft med gummiband och vanlig biceps med hantlar..
Dock bara lite mer än en halvtimmes effektiv träning.. Men jag tror att det skulle passa perfekt att köra det först och sen spinning eller gym.
Ska gå på det igen imorgon på dan med Elin!

Jag som kände mej lite småhängig idag innan jag tog mej iväg till träningen. Mådde genast mycket bättre bara jag kom ut och rörde på mej lite. Skönt. Skrämmer bort förkylningen..!

Ska dricka en till c-vitaminbrus nu för säkerhetsskull....

CIAO!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!