2009-11-14
 13:36:39

Grå lördag...

Ååh.. inatt drömde jag att jag, mamma, Verre och hennes mamma var i Mexico. Vi gick på en smal stig, påväg till en strand. Man var tvungen att gå med fötterna tätt ihop och typ hasa fram, annars kunde det komma upp små jättefarliga "choklad-ormar" (?!) ur marken och attackera..hmm...


Nu sitter jag och väntar på att Hannes ska höra av sig. Ska hänga med honom idag är det tänkt.
Han bor för tillfäller hos sina föräldrar långt ute i njurundaskogarna... (så när han väl tar sig in till stan så får jag lov att umgås med honom ett tag, eftersom han typ inte känner nån i sundsvall..:P)

Vi träffades och fikade en dag förra veckan. Innan det hade vi inte setts på minst två år, sen vi pluggade tillsammans på mitthögskolan.
På tisdag åker han till London! Han ska leva som buddhistmunk i kloster i några veckor..! :O Stört.. coolt.. spännande! :D


Ska ta och städa lite så länge.... Ikväll blir det garderobsjobb på Oscar, börjar kl.23. Ska jobba med Elin och Jenny-lie, så det känns som att det blir ganska roligt :)



Cristo y Vero en El punto comete, Mazunte, Mexico. (som den lilla stigen i min dröm...:P)

Ciao!


Eva

Mina kompisar lär ju ramla in på Oscar nångång inatt. :p De är fest hos Sirma o de brukar ju sluta me att dom går på Oscar :)



PUBLICERAT: 2009-11-14, 14:16:43 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!