2009-11-15
 18:43:04

Ahhahhaa

Idag har jag inte gjort mycket. Blev sova länge efter nattjobbet på Oscar. Tog med mej täcket till soffan när jag vaknade --> somna om...

Roat mig med att göra en ny lista på spotify. Hip hop. Märkte att jag hade dåligt med sånt (skräll!) när Hannes var här igår...

 


Nu har jag precis avnjutit en omelett med kalkon , hårdmacka och ett glas juice.
Stod mellan det eller gröt.
Ja eller hur?! Jag äter ju bara frukost hela tiden... Eller ja, typisk frukostmat. Men gott. Och snabbt och lätt att göra.

Har varit på pump nyss, och nu ska jag hoppa in i duschen sen gå till Maja. Tror det blir nån slags spelkväll med henne och Ullis. Trevligt :)

Ciao!


Ullis

Igår hade jag verkligen tur i spel..jippie :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!