2009-05-19
 13:27:42

HEJ!

Mina ben är döda...!

Har nyss varit på spinning. Igår var det pump. I förrgår sprang jag 6-7km i skogen hos morfar...
Tror det får bli en vilodag imorgon. Ska träna ikväll på jobbet hade jag tänkt. Men benen får nog vila iaf, kör lite armar istället.

När jag kom hem nu så låg det ett paket utanför dörren. Det var grejerna som jag beställde av Katarina från Mary kay...



Naajs! Foundation, highlighpuder, ögonskugga å eyeliner.. 

Nu ska jag ta en dusch, sen kanske man ska testa lite smink. Om ja orkar. Ska ju bara jobba ikväll, så det kanske är lite överkurs..

Imorrn blire biteline tror jag visst?!

Later!


sändra

näe jag tror inte att dina ben är döda;P



PUBLICERAT: 2009-05-21, 00:20:59 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!