2009-05-29
 10:43:21

Sommar å sol

HEEJ! Nu var det en vecka sen sist jag skrev nånting här.. ojojoj... Jag har inte haft tid/ork/lust... det är ju sommar = mindre datortid...

Förra helgen var det i alla fall fest hos Sandra. Lite bilder...

  
Hon fick en snigelvattenkanna, en smultronplanta, trädgårdsvantar och solrosfrön att så...
Lars leker. Ett snöre...!

  
Linn var med för ovanlighetens skull! Även Sofie som jobbade i värdet förut... å som jag har ridit med en gång i tiden :)
Lars, Fredde, Bäck, Rickard var med också. Och Elin!

  
Ullis, Maja och Anna kom och beblandade sej med postisarna.. lr dom höll sej mest på sin kant faktiskt hehe..

  
Erik som bor granne med Sandra tog med sej Erika och kom över.
Cat, Pelle, Kiosken och Eva var också där.


  

Trevlig fest. Efter den bar det av till aveny där det var massa folk.. skiitkul! :)

Jäjä.. Resten av veckan som gått har jag jobbat, tränat, solat, kollat på film osv....

IMORGON gäller det! Då är det dags för postmilen i Åre.. iih..
Vi åker från posten kl.06.00 på morgonen. Fy faan. Starten går kl.12. Får se hur mycket springande det blir. Misstänker att man kommer gå en hel del... (så man orkar festa sen på kvällen hähä)

Jag klev upp kl.8 idag, tänkte så att jag kan gå och lägga mej tidigt ikväll och vara hyffsat pigg imorgon iaf. Har tvättstuga nu.. ska ner och hänga upp tvätten strax. Sen tänkte jag försöka lägga trall som jag köpt till balkongen, och lacka den. Kanske hinner putsa fönstren också! *duktig*

Egenligen vill jag bara gå ut och lägga mej på en filt i parken i solen....hmmm..... Vi får se! :)

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!