2009-05-08
 14:19:53

Underbara städfredag...

Idag har jag sovit hela 6 timmar! Ganska mycket för att vara efter nattjobb.. sover man mer försvinner ju heela dan! Dessutom har jag städfredag idag, börjar kl.16... Så man hinner i princip bara sova, vakna och gå tillbaka till jobbet.
Goood juuuul!

Inatt(en som var..) var jag ansvarig på klumpen! Det var tredje gången nu. Varit ansvarig på sorteringen två gånger också. Ganska roligt faktiskt.. Lite annorlunda än att bara jobba på och sortera som vanligt, man måste ha lite mer koll (hur mycket/när posten kommer in, vilka/hur många personer man har på varje ställe osv..) och så får man liite mer i lön också. Inte helt fel :)

Men oj, jag har glömt att jag har gröt som står och väntar på mej i köket.. Bäst att äta den innan den börjar mögla.. Kall, kletig gröt...mmmm... va gott...

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!