2009-05-15
 16:22:51

Tjuv!

Idag skulle jag tvätta. Hade lyckats få en tid i tvättstugan precis när jag ville ha den. Inte det lättaste, brukar aaaalltid va upptaget..
Så jag slängde allt i tvättkorgen och släpade bort den till tvättstugan 10 minuter efter min tid hade börjat... och vad händer?! Nån idiot har satt sin plopp (den man ska sätta i tavlan för att boka tid) i en grej som är framför låset på dörren till tvättstugan. Så ingen annan än den som har plopp nr.48 kan komma in där..!! ÅÅÅH va arg jag blev! MIN tvätt tid, jävla lus!!

Det blev en sväng till stan med Elin istället för att tvätta då... Kände hur mina shoppingnerver började rycka... vilket resulterade i denna.. Den var så fiiin, jag kunde inte låta bli. Nu får det ta och bli sommar FORT!

Köpte nytt protein också.. Mmm vanilj, mums!

Nu håller jag på med middan, pasta, bacon och ägg.

Ska snart iväg och möta Katja och Anna innan bion. Änglar och demoner... Har hört att den inte ska va så bra. Men men, boken var ju väldigt bra, så jag vill se den ändå..

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!